evet benim en az 1000 kişi adres yazarak gelirdi.bi ara kapalı kaldı.
aramalardan getirtmek çok basitti.
seninle iddia bile girebilirim.5 gün sonra google den en az 1000 arama hitti alırım.msn den bi o kadar.
tabiiki spam kelime kullanarak.herkes böyle yapıyo.ara bakalım spam kelime war mı ?????
ben spam kullanmak istemedim.sen aramalardan gelmiyo diyorsun.içerikte fazla olmadığı için,aramalardan beklemek biraz zordur.ve geriye hitlistler kalıyo.o hitlistlere de günde 1000 kişi yollamazsanız doğru düzgün hit almazsınız.istersen kendi siteni dene.kayıt et oralara.
en kızdığım şeyi yapıyorsun. silvi arkadaşın alışveiş için açtığı konuyu dağıtmak için gereksiz şeyler yazıyorsun.bundan sonra söyleyeceklerini özel mesaj olarak bekliyorum.forumun kalitesini bozma.....