yunus_bastimar adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Ya özür dilerim ben r10 da daha önce hiç takılmadım o yüzden yanlışım olabilir.
https://www.r10.net/domain-satis/1962...-kurallar.html
okumadan konu açmayın.
mesajın tamamını bold yazmak ban sebebidir.