yunus_bastimar adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Ya özür dilerim ben r10 da daha önce hiç takılmadım o yüzden yanlışım olabilir.
tmm yunus yanls actin uyarida aldn artık konuyu editlesene