yakoSin adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Kullanmadan yorum yapmaya devam ederseniz tabiki hayır..
1 yılı aşkın süredir casper laptop kullanıyorum , çok memnunum..Bunu eskitiyim bi casper daha alıcam
Forever Casper Diyorsun yani hocam