KraLMp3Ler adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
ben almayı düşünüyorum dostum msnde yoksun sanırım olunca görüşelim
Şuan Msn deyim Msn Adresinizi Pm Olarak Gönderirmisiniz.

Saygılar.