Konu
Katagori mantığıyla başım dertte yarım edebilirmisiniz :(
16-03-2008, 22:32:44
#5
forumxtr
Kızmıyorum da el insaf yani çalışanların hepsini vermişsin asıl sorunlu dosya yok ortalıkta