Alıntı
Windows Server kullanıyorsan NetLimiter en ideali senin için.
Malesef sunucu Linux.. Windows olsaydı hemen denerdim. Linux için önerebileceğiniz bir program varmı ?




Alıntı
Yayın yapan kişi 24 Kbps ile yayın yapması gereklidir.

Sunucu sadece aldığını yayan bir programdır.

Winamptan yayın yapan arkadaşın Shoutcast Source DSP ayarlarından Convert boyutunu 24 Kbps yapması yeterlidir...
Evet shoutcast eklentisinden yayın kalitesi ayarlamaları yapıyor. Fakat alan kişiler daha yüksek kbps'ye izin verildiği için yüksek bantta yayın yapıyorlar.
Yani benim sınırlıdır 24 kbps'den yüksek yayın yapamazsınız demem bir işe yaramıyor