Yayın yapan kişi 24 Kbps ile yayın yapması gereklidir.

Sunucu sadece aldığını yayan bir programdır.

Winamptan yayın yapan arkadaşın Shoutcast Source DSP ayarlarından Convert boyutunu 24 Kbps yapması yeterlidir...