Merhabalar;

Tasarım fena değil, kullanış açısından güzel hoşuma gitti fakat...;

- Sanki site çok beyazlara bürünmüş gibi. Örneğin "Kaliteyi bizde keşfedin" resmindeki renk tonlarını kullansaydınız daha hoş olabilirdi. Hem kullandığınız resimle uyum sağlamış olurdunuz. Hemde sitenin genel beyaz tonlatından kurtarmış olurdunuz....

- Üst Menününde (Ana Sayfa, Kurumsal Bilgi vs.) altını doldursak iyi olurdu. sitenin beyaz arka planıyla aynı olmaması menüyü daha da kullanışlı hale getirecektir.

Hayırlı İşler, Kolay Gelsin. Verdiğiniz hizmetten de çok memmun kaldığımı dile getirmedende edemeyeceğim. Sanırım Kaliteyi Keşfettik...