XtremeTURK adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Güzel site tema uyumlu olmuş..Fakat footer biraz kalabalık gibi..İyi çalışmlar

Tşkler yorumlarnız için zamanla inş rayına oturdukça site düzenlemeler olcak