şahsi düşüncendir. Saygı duyarım.

bu arada arkadaşlar çalışma örneklerini görmek ve özel bilgi almak için pm atabilir, yada iletisim@grafik-er.net i ekleyebilirsiniz. malum. forum üzerinde bu şekilde rekabet ve bilgi isbatı doğabiliyor. Normaldirde. Estetik göreceli bir kavramdır. Mikaji arkadaşımızı da çok iyi anlayabiliyorum..
Bu konuyu gereksiz yere uzattığım için kendi adıma özür dilerim.. devam eden çalışmalarımızı HTTP://forum.grafik-er.net den de takip edebilirsiniz.

Saygılarımla

( r10'a teşekkürler)