ozday adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle

kardeş, kurumsal kimlik yapmayı biliyorum, bunu yaptım demek için söylemiştim referansı.. yapılan iş yarıştırmak için değil. Uzatmayalım derim.
TŞK
Maalesef..Okey bu konu burda kapanmıştır.Fakat benim şahsi düşüncem kurumsal kimlik yapmayı bilmiyorsun.Bende bu konuda sana yardımcı olmak istemiştim ama madem istemiyorsun hayırlı satışlar dilerim ve kolay gelsin arkadaşım..

Saygılarımla