Konu
ADmin şifrem Gitti :S
15-03-2008, 15:31:52
#5
Ebu_Derda
veritabanına girecemde hangi yolları takip etmem lazım dedigim gibi daha önce hic plesk kullanmadım forumuda başkası kurdu.