takilin.net adlı üyeden alıntı:
BEn bankaya felan uğramicam Banka kartim war benden para istemicekler ozaman :P
hepimizin banka kartı var

ama para bankaya geldiğinde blokeli olarak geliyor. yani kullanamıyorsun ve çekemiyorsun. mecbur gişedekilerden biri ile görüşüp blokeyi kaldırıyorsun ve bu sırada da komisyonu kesiyolar

istesen de istemesen de..