Önerilerin için teşekkürler öncelikle.. fakat bu R logonun üzerine koyulan küçük R nin kendisi olmamakla birlikte, ona atıfta bulunmak için sembolize edilmiş R'dir. Başka bir bakış açısıyla, sizin önerdiğiniz maskot yada amblem yerine, R harfi imgeselliği sağlamak için kullanılmıştır. Buradaki kullanım amacı odur.
Kullandığın "R"nin logolarda kullanılan küçük R olmadığını iddaa etmişsin (yani Registered Tradamark).Ama kayıt altına alınmış marka olmadığını söylemişsin benim yorumuma cevap olarak.Fakat 2-4 post üzeride Markada kullanılan "R" olduğunu , bunu imgeselleştirmek için kullandığını söylemişsin arkadaşım.Ben tam olarak neden kullandığını anlamamakla beraber , kendi cümlelerin içerisinde çelişmişsin.
---
Yukarıdaki posta tam olarak böyle yazmışsın.
Yapılan bir araştırmaya göre normal satış yapılan herhangi bir ürünün üzerine +18 yazan imgeler konulduğunda satışların yüksek miktarlarda arttığı gözlenmiş. Bu durumdan yola çıkarak, orta seviye yani tüketime satış artırmaya yönelik birşeyler yapmak istemiştim.
Çoğu müşteri logolarının üzerinde R harfi görmekten haz duyar, (bazıları ne olduğunu bilmese bile).. R nin öne çıkması hani biraz daha markalaşmayı göze sokmak adına yapılmış birşey. Tamam abartı olduğunu kesinlikle kabul ediyorum. Fakat bir logoyu kafaya kazımak ve onu simgeliştirmek için bazen abartılara gideriz. R harfini gördüğümüz zaman aklımıza gelen ilk şey marka değilmidir? Markanın oluşması için de logo?

Özellikle turuncu-siyahın çarpıcılığıyla beyaz zeminin etkisini kullandım. ve Logo yazısını da cırt bir renk olan vişne çürüğüne yakın bir renkle vurguladım ki, logo+R yazısı göze çarpsın.
demişsin.
----
Eğer tasarımda revizyon oluşturmazsan logo ilk çizimi ile asla gerçeğine ulaşmamış olur.Bazı tutorial'leri kullanarak logon üzerinde revizyonlar yapmalısın.Eğer grafik okuduysan bilirsin logo tasarımı öncelikle karakalem ile elde çizilir daha sonra tasarımcının yağlı boya bilgisi var ise yağlıboya ile tekrar çalışır üzerinde.Daha sonra vektörel çizime geçer.Logocum.net'in logsundaki m ile n harfinin alttan bağ ile birbirine başlanmasını sağlayan parça ayrı bir parça mesela.Onu Adobe Illustrator veya hangi vektör programını kullanıyorsan , o program yardımı ileelde çizmen gerekli ve birbirlerine tam bağlı olmaları gerekli.
Ben bazı çalışmalarımdan fotografları gönderiyorum.Belki çalışmalarına yardımcı olur diye fotoğraf çektim biraz önce.Kolay Gelsin diyorum.
---
Fotoğraf 1 Fotoğraf 2 Fotoğraf 3
Not : Söylediklerimi dikkate alırsanız işlerinizdeki kalitenin arttığını farkedeceksiniz. Kareli defter her zaman işine yarayacaktır.
Saygılarımla