Önerilerin için teşekkürler öncelikle.. fakat bu R logonun üzerine koyulan küçük R nin kendisi olmamakla birlikte, ona atıfta bulunmak için sembolize edilmiş R'dir. Başka bir bakış açısıyla, sizin önerdiğiniz maskot yada amblem yerine, R harfi imgeselliği sağlamak için kullanılmıştır. Buradaki kullanım amacı odur.
Register Trademark ' a itafen yapılmış birşey mi yani? :s "R" harfinin orda olması bana sorarsanız mantıklı değil.AIS yada Logo Annual kapsamında yarışan logolar bile "R" koymazlar.Daha iyi bir tasarıma sahip olmak istiyorsan bence onu değiştir yada kaldır.Yani bir anlamı veya bir katkısı yok logoya.Belki onun yerine dediğim gibi bir nesne yada maskot yapabilirsiniz.En basitinden bir birleştirme sağlayarak logocum ve net i daha farklı bir şekilde birbirine bağlayabilirsiniz.Bu arada
Kurumsal kimlik , logo veya marka üzerine eğitim almayı düşünürseniz sizi yönlendirebilirim.
Saygılarımla