ooppsss adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Animasyonun başladığı ve bittiği yerde bir duraklık var onu biraz az tutarsak ve duraklamayı hissettirmessek daha iyi olabilir Birazda web 2.0 standartları koymak lazım yanlısma parlama vs.
Web 2.0 makyajını da yaptık bide şimdi bak derim..

Default