Kendi forumları var gerekli desteği oradan sağlıyorlar. İsterseniz oradan yardım almayı deneyin. Dört farklı klasör var sanırım. Biri tema, biri psd vs nin olduğu klasör, biri eklentileri, biri de temanın kendisi. Temanın kendisini joomladan kurun sonra eklentilerini hepsi bu kadar. İçinde eklentileriyle ilgili bilgiler olan user guide gibisinden birşey de olması lazım.