Konu
Birisi Msn den Link göndermiyinceye Kadar Kullanamıyorum
31-07-2006, 13:35:32
#2
ErsaT
Başlat > Denetim Masası > Program Ekle veya Kaldır > Program Erişim ve Varsayılanlarını Ayarla > Özel > Tamam > Varsayılan Bir Web Tarayıcı Seç
| kısmını isteğinize göre ayarlayın Internet Explorer & Modzilla Firefox >
Tamam