Hasan abiyi senelerdir tanıyan biri olaraktan yazıyorum bunları.Ben Hasan abiyi tanıyorsam yıllardır BÖYLE BİRŞEYİ YAPMAZ.Ortada öyle saçma bir durum olur ki adam kendi yaptığı işi ŞEREFSİZLİK başlığı altında burada belirtmesi.