arkadaşlar ben hasabı alalı 1 ay dan fazla oldu, turkish - unverifed yazıyor. bugunde bir arkadaşımdan bana pp ile para gelicekti yollamamasını mı söyleyeyim. şlem yapamayacakmıyım. çünkü para bana gelicek ben direk başka bir pp hesabına havale yapıcam. yapamazmıyım bunları ? teşekkürler.