Ne kadar saçma birşey inanamıyorum gerçekten başkasının hesabında olan domainden ben suçlanıyorum.Benim hesabım kapatılıyor tabi o kişininde.Defalarca görüştüm isimtescil korkusundan hazır kıta bekliyor herşeyii kapatmış halde.Banka ilede görüştüm konuyu kapattıklarını söylediler.Fakat isimtescilde soruşturma açılacaktır diyor ipler veririz biz diyor.Şimdi bu adamlar direk whoisemi bakarlar,sonuçta bu alınan bu banka bilgilerini kullanarak alışveriş yapılmış.O anki ipleri bulamazmı bu adamlar.İşlerine gelince buluyorlarda