Her sekılde kendınızı korumanız gerekıyor
Haklı olsanız bıle bunu anlatamıyorsunuz cunku anlamıyorlar ,
en ufak delilden suclu sız oluyorsuz.
Zaten Savcılar hakımler ınternet - bılısım hukuku konusunda hıc bırsey bılmıyorlar , bu teknolojıyı anlamadıkları ıcın kendılerıne gore bır yargılama yapıyorlar.
Ersın'ın anlatmatmaya calıstıgı cok dogru
Domaın ve maıl adresı benım degıl demenız sıze yetmeyecektır.Suankı mevcut delıllerle suclu sızı görecekler ve arastırmayacaklardır.
Ne yazıkkı bu işi kendınızın çözmesı gerekecek mahkeme olmadan önce yoksa cok gec olabılır....