WebMail Hizmeti vermek istiyen arkadaslar cok guzel bı scrıpt buldum arayuzu hotmaıl benzerlıgıyle dıkkat cekıyor bu sayede kullanımı acısından problem yasamassınız su an ıcın tr cevırısını yapıyorum dıl dosyası bıtınce baslık altında paylasıcam

Ayıntılı Bilgi
MailBee WebMail Pro