Merhaba arkadaşlar firefoxu seviyorum kullanıyorum da ama pc formatladıktan sonra bir tütlü kullanamadım indirdikten sonra kurulumu yaparken var olan internet tarayıcısı yap dedim seçeneklerde baktım bağlanmıyor. Ama msn den birisi link gönderdiği zaman bağlanabiliyorum. Yardımlarınız için teşekkür ederim.