Tek tek tum mesajları okudum bazı sahıslar konuyu saptırmaya calısıp komik duruma dusuyor.8 degil 888 yıl hizmetleri surse bedava hizmet verse bile boyle kişiliklerle muhatap olmamak lazım.Anlamadıgım NOKTA konuyu baltalamaya calısan malum sahıs niye hala banlanmıyor.Burda efendice sorunu cözmek icin fikir birligi yapmak lazım
Hasan arkadasımızın basına talihsiz bir olay gelmiş umarım tez zamanda cözülür.Eninde sonunda zaten gercekler acıga cıkar.