ersinkoc adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Arkadaşlar madem mailde kendi maili yazıyor neden domainin kontrolünü sağlayamıyor? Bu olay mahkemeye taşınınca r10 da Hasan'ın arkadaşları ne yazmış diye bakmayacaklar. Çağıracaklar sözde bir bilirkişi soracaklar durum nedir. Adam benim gittiğim yol kadar bile gitmeden Hasan suçludur diyecek. Sizin klavye cambazlığı yapmanıza benzemez bunlar. Ben halen diyorum sırf hakaret bile olmayan 3 cümlenin whois bilgisi bana ait domainde olması nedeniyle TBMM mensubuna hakaret suçuyla hakkımda takip başlatıldı. İfade vermek isterken 1 gece de nezarette yatırdılar. Ki bu phishing suçunun yanında çok hafif kalır. Sizin forumda Hasan iyidir hoştur demenizle olmaz bu işler. Bana gelse mahkeme bilirkişi olarak görüşümü sorsa. Hasan 40 ına merdiven dayar kodeste. Kişilik haklarıma saldırı yapmak yerine elinizden geldiğince bulduğunuz bilgiler paylaşın. Burada sahtekar Hasan demiyoruz. Boş mesaj yazıyorum haklısınız banane bunlardan, görünen köye göre hareket edip tıksınlar çok sevdiğiniz arkadaşınızı bir yere siz de ahh ahh iyi adamdı sucsuzdu diye forumda yazıp durun.
Arkadaşım üye olurken istedigin maille üye olabiliyor. Whois bilgilerinede istedigin mail adresini yazıyorsun. Yani paneldeki mail adresiyle girişteki mail adresi farklı. Neden anlamamakta ısrar ediyorsun