ersinkoc adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Polemiğe girmiyorum kimseyle nasılsa zeytinyağı gibi üste çıkıyorsunuz Bilmemek ayıp değil. Yeterince araştırmamak, öğretene kafa tutmak, öğrenmemeye çalışmak ayıp.

ca-pub-1217406558699350
bu id kimse g89.org un google reklamlarındaki id başka sitede yakalarsam onu da yazacağım
Yakında 10 bin mesaj atarsın sen o kadar çok boş mesaj yazmışsın ki..

Geçmiş olsun bu arada hasan inşallah bi şey olmadan kurtulursun.