ersinkoc adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
p6r6dox@gmail.com = paradox a ne kadar benziyor? Bu mail bana göre sana ait Hasan. Kimseyi suçlama, arkanda iz bırakarak hokkabazlık yapmaya kalkışmakla hata yapmışsın. Sıkı giyin nezaretler soğuk olur.
Anlamanda problem var herhalde Mailde benim Nickte zaten r10 da daha önce bu nicki kullanıyordum.Problemde bu diyorum benim mail ve kendi domainlerimde çıkan whois bilgilerimi alıp kendine yapmış diyorum.Bunu anlamamak zor olmamasa gerek.Bu şerefsizliği yapan adam kendi whois bilgilerini verece kadar salak değil zaten.Saçma espirilerinizi başka yere saklayın.Sizinde başınıza aynı şekilde gelirse aynı cümleleri sarfetmezler umarım