Konu
Nokia Kullananlar (Çok Önemli)
11-03-2008, 23:17:00
#6
BUGRAHANN
hmakdeniz adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
ben onu bizim arkadasa hediye etmek istiyordum
((: o da güzel , farklı bi' yöntem.. Yoksa sen Türk müsün ?