Gangstamonu adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Ben Fenerbahçe'liyim diye söylemiyorum ama Eto'o sanırım 2 sene önce Türkiye'de oynamayı çok isterim ırkçılık yok tarzında açıklamalar yapmıştı yanlış hatırlamıyosam. Eğer o açıklamalrı o zaman doğruysa Türkiye'de onun parasını verecek tek takım var Sheva'dan daha inandırıcı geldi bana
Eto'o'dan Fenerbahçe itirafı

Barcelonalı futbolcu Samuel Eto'o, İstanbul'da katıldığı '16. Zaman Yılın Sporcusu' ödül töreninin ardından bir basın toplantısı düzenlerken, ırkçılıkla ilgili soruları kabul etmedi.
Lütfi Kırdar Uluslararası Kongre ve Sergi Sarayı'nda
gerçekleştirilen ödül töreni sonrası, basın mensuplarının karşısına
çıkan Eto'o, toplantının hemen başında, İspanya'da yaşadığı ırkçı
tezahüratlarla ilgili soru kabul etmeyeceğini söyledi.
Kendisinin ırkçılıktan dolayı sıkıntı yaşadığı, Türkiye'de ise
küfürlerin benzer sıkıntılar yarattığı şeklindeki sorular üzerine
Eto'o, ''Küfür sadece Türkiye ile ilgili bir sorun değil, tüm dünyada
böyle. Öncelikle, futbolun bir oyun olduğunu, öncesinde ve sonrasında
hayatın devam ettiğini anlayıp, bu oyundan keyif almaya çalışmalıyız''
dedi.
Türkiye'yle ilgili, Kamerun Milli Takımı'ndan arkadaşları Song ve
Saidou'dan bilgi aldığını anlatan Eto'o, tanıdığı futbolcu olarak
Hakan Şükür'ü gösterdi. Eto'o, Türk Milli Takımı'na da değinerek,
''Her ne kadar Dünya Kupası finallerine gidememiş olsanız da çok iyi
bir milli takımınız var. Futbolda böyle şeyler olabiliyor'' diye
konuştu.
Daha önce Fenerbahçe'yle yaptığı transfer görüşmeleri konusunda
takım ismi vermeden konuşan Kamerunlu oyuncu, ''Real Madrid'de
oynadığım dönemde fazla forma şansı bulamıyordum ve nerede olursa
olsun, futbol oynamak istiyordum. O dönemde adını vermek istemediğim
bir Türk takımıyla görüşmelerim oldu'' açıklamasını yaptı.
Eto'o, takım arkadaşı Ronaldinho için ''Sanırım O'nun kadar
etkileyici kimse yok'' yorumunda bulundu.

2006