ErhanTuncer adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Valla Şuan Oradayım ben herşeyi kurdum rss leri ekledim ama tık yok
Dur bakalım Bide ben Denicem Bakalım yapabilecem mi

SimplePie bunu nereye atıyoruz ana dizine mi ?