Allah aşkına lincoln dediğiniz nedir ya müzmin sakat kim gelmez dedi ona? 1 kere bile milli takımında oynyamamış bi adam, bizim alexi türkiyedeki 10 yaşındaki bebe bile eleştirdi lincolnün hayatı kadar brezilya milli takımında oynamışlığı var şimdi kıyaslamayalım bunları zaten bi istatistik sitesine girdiğinde şak diye görürsünüz lincolnü. lincoln ü niye alamıyomuşssunuz onu anlamadım. gayet alınabilir bi adam. bizim tank deivid bu sezon lincolnün size verdiğinin 3 katını verdi. kendimizi kandırmayalım gerçekçi olalım

anelkaya ortegaya alexe appiaha rebrova revivo ya kezmana yaşlı diyin. bunlarada yaşlı diyin ama ben yaşlılarıda söyliyim

anderson, hoijdonk, carlos bunlar yaşlı geldi yaptıkları ortada hemde kabak gibi

kıskanmaya çatlamaya patlamaya gerek yok