Konu
Eto'o sesleri
11-03-2008, 13:19:30
#28
KenaNeoN
Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
eto ve fbe öyle mi
hahaha
hiç gülesim yoktu
Etoo gelir ama fb barcelona maçı olursa gelir,feneri 4 leyip gider