syuksel adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
iwebtool bunu hep yapıyor.
Evet ben de böyle düşünüyordum ve farklıda değilmiş şu an hep 0 gösteriyor.
Domaini zaten almıştım jenerik sayılabilecek bir domain pr7 de olsaydı tadından yenmezdi
Herkese teşekkürler cevaplarından dolayı