Ben Fenerbahçe'liyim diye söylemiyorum ama Eto'o sanırım 2 sene önce Türkiye'de oynamayı çok isterim ırkçılık yok tarzında açıklamalar yapmıştı yanlış hatırlamıyosam. Eğer o açıklamalrı o zaman doğruysa Türkiye'de onun parasını verecek tek takım var

Sheva'dan daha inandırıcı geldi bana