Bu takim,
Ariel Ortega
Roberto Carlos
Alex de Souza
Pierre van Hooijdonk
Nicholas Anelka
Toni Schumacher
gibi isimleri getirmis...
Mateja Kezman
Sergiy Rebrov
Kennet Andersson
gibilerini saymiyorum bile...
Aziz baskan bugüne kadar agzindan çikan tüm isimleri getirtti... bugün de seneye bir dünya yildizi daha gelecek diyorsa gelir... Aynasi istir kisinin lafa bakilmaz... Aziz baskan da 10 senede yaptigi islerle adim adim bugüne getirdi kulübü. Fenerbahçe bugün dünyanin bütçesi en yüksek
17. kulübü olarak tanimlaniyor (Kaynak Deloitte 2007 raporu) ise bu azimsanacak bir basari degildir ve baska büyük isimleri de getirebileceginin göstergesidir.
Zamaninda "
Roberto Carlos'un posterini alamazlar" diyen kisinin bir kulübün baskanligina aday oldugunu sevgili R10'culara hatirlatir, pek yakin dönemde,
Edu'nun bile giydigi
Brezilya formasini, rüyasinda bile görmemis olan bir futbolcuyu "
dünya yildizi" diye taraftara kaktirdigini da eklemeyi bir borç bilirim.
O nedenle
Adriano, Schevchenko, Eto'o, Kanoute gibi isimlerin hiçbiri de beni sasirtmiyor... Sahsen
Schevchenko'yu tek geçiyorum insallah seneye takimimizin formasini giyer keyifle izleriz...
Edit: Schevchenko ile ilgili tek sikinti adamin Ingiltereye gitme nedeninde yatiyor olabilir... Çocuklari daha iyi bir egitim alabilsinler diye güzel esi "Kristen Pazik" ile birlikte bir karar vermislerdi... simdi esi Türkiye transferine sicak bakmayacaktir