Maldonado'nun kariyerine baktığınızda o da kötü bir futbolcu değil önümüzdeki haftalarda göreceğiz onuda.. Hiç olmazsa Aziz Başkan söylediğini yapıyor.. Bazıları hala stad yapacak..
Öyle bir yazmışsın ki Zico çok kötü gibi durum ortada işte..
ben kötü demedim ki sadece basın şişiriyor onu demek istedim klüp resmi açıklama yapmadan bu transfer haberlerine kulak tıkamak lazım herkes ister etoo, shevchenko, adriano vs. gibi futbolcular ligimizde olsun stadlarımızda izleyebilme imkanı bulalım ama türkiye'ye ikna etmek bile zor adamları ki paralarını ödemek ondan da zor bunların yedeklerini bile alırken bir ton zorluk çekiyor takımlarımız..