En iyisi sandboxtaysan bile değilmiş gibi siteyi güncellemeye devam etmek bence. Çünkü yeni domainler önce üstlerde yer alıyor,daha sonra google aşağıda biraz pişmesi için bekletiyor. Eğer sağlam siteyse serbest bırakıyor,yükselebiliyorsun. Bu şekilde birşey de olabilir.