Konu
adsenseye 2 ci kez kabul edildim
10-03-2008, 22:55:52
#7
tavshan
Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
yakoSin adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
hesabın 50$ olunca görürüm ben seni
genemi banliyolar yaw? ben kabul edmiyorlar biliyom banlıyorlarsa hic kasmayayım
Erol adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
ne güzel la emre
eehh artık kutlarız bunu dimi?
seni bi ara ozel sevindirirm