Konu
Kollarında Can Vereyim - Ogan Aydın
10-03-2008, 16:05:42
#6
FreaK7
Üyeliği durduruldu
ogan aydın'ın gittin sanma şarkısı da çok güzeldir
geçen yaz en çok dinlediğim şarkıydı
neyse ki artık ihtiyacım yok bu şarkıya
edit..
@host13, güzelmiş