Konu
hangi extremetracking kullanmam lazım ?
10-03-2008, 09:51:33
#2
My_X
Üyeliği durduruldu
eğer frame içine kaydetceksen kodu frames seçeneğini seç eğer normal bi kısıma koycaksan no frame seçmen gerekli.