@kamuran21
teşekkür ederim kardeşim.Yalnız bu formlarda istediğim özellik tam yok.
Şöyle ki
diyelim orada bir tik olacak isteyen rapid e ,isteysn zshare e şikayet edecek.Bu dediğimde forma entegre edilirse mükemmel olur.Yİnede çok sağol