Reklam ücretleri Google'un cebinden çıkmıyor.Bunu unutmayın.Adwords kullanıcıları ne kadar veriyorsa tık başına siz de o kadar alırsınız...Bu kadar basit...
Bu dedıklerını 56k e-kolay ile internete baglandıgım dönem'lerde bile bılıyorum
konu'yu tamamen 3 ödemede'de hemen hemen orantılı tıklamalardan para geldiğini yazmışım zaten.
Ben demiyorum google benım hakkımı yiyor sadece belirtmek istediğim hani bir ilgiç'lik yokmu sizce de en azından bu konu hakkında görüşlerinizi arzu ediyorum