link çöplüğü yapcak arkadaşlara duyurulur..

arkadaşlar elinizde bir tane pr 1 veya 2 hatta 3ki olursa süper domain varsa veyatırım yapmak istiyosanız dinleyin..

şimdi o pr 3(diyelim..) domainden umudu kesceksiniz ama büyük bi yatırım olcak bu.. Ve kendinize 3-5 tane blog domain açcaksınız..

link değişim sitelerine girip pr3 domaine link alma karşılığı kendi 3-5 (açtığınız sitelerin) kodunun koyulmasını isticeksiniz tabi bunada herkes atlıcak(yanlış anlamayın tabiki güzel bişey bende yaptırırdım..)heleki minimum pr2 diye konu açarsanız mükemmel olur.. ondan sonrada yapan herkes açtığınız blogların backlinklerini artırcak ve artdıkça artcak ve sonunda prleri herbirirnin 2-3-4 arası bişey olcak ondan sonrada bu siteleri kullanmaya başlıcaksınız taki diğer pr güncellemesine kadar tabiki yeni yapcağınız değişimlerde yine bunların linkini verirseniz ömür boyu kullanırsınız..

daha sonra dediğim gibi ne kadar site açarsanız açın pr 2-3-4 e eklenmesi karşılığında pr0 5 tane kod eklemicek kimse yoktur tabi 5i abartılı söylüyorumda siz yinede insaflı olursunuz.Ve açtığınız her siteyi bu değşime baki tutarak sitelerinie hergeçen gün google da daha öne geçicek..

saygılar


lütfen artı rep verin.. pls yalvarıyorum..