Ben sadece sunucuların tavırlarını ve bu konuda ki yaptırımlarını merak ediyorum.

Adamlar "git kardeşim, adamı mahkemeye ver, kazanırsan siteyi kapatırız" mı diyorlar ?

Yoksa, "çokta serverimdeydi" diyip, umursamıyorlar mı?

Şuan yurtdışın da bu iş nasıl yürüyor, onu öğrenmeye çalışıyorum.

Google spam report'un Amerika'da çok işe yaradığını öğrendim. Yöntemleri konusunda bir arkadaşla yazışıyorum.
Bu meret nedense Türkiye'de bi işe yaramıyor!