albatroz adlı üyeden alıntı:
Sunucuların hizmet sözleşmelerinde böyle bir madde var mı bilmiyorum.
Noter tasdikini falan boşverin, o da boş iş. Adam burada ki Noter'i sallamaz.
Uluslararası hukuka dayalı bir belge olmalıki adamlar konuyla ilgilensinler.

Benim merak ettiğim, sunucuya şikayet maili yazmayı deneyen oldu mu?
Site birebir kopya, benim sitem pg=6 onların ki pg=0
Yani sunucuya bunu ispatlamak çok kolayda, sunucular bu tip durumlar için ne yapıyorlar. Bana tahmin yerine, konu hakkında bilgisi olan birisi bilgi verirse sevinirim.
Valal zamanında çok dandik bir site yapmıştım. Ama bırakın PHP'yi HTML Coder ( düşünün HTML coder diyorum ) çok azdı. Bi site yaptım adam tamamen kopyalamış. Host şirketine mail çektim o zaman bile ilgilenmediler şimdi ilgilenmezler heralde tahminimce