UguG adlı üyeden alıntı:
cool,******,deli_dana,deepkarizma,osman

daha buralardayım merak etmeyin tanışırız.
arkadaşım tanımıyorum konuyu açanı
benim iyinet mevzularından [ki alakası varsa] bilgim yoktur
artı burada daha 1 aylığım
kimseyi daha tanımıyorum doğru düzgün
bu şekilde tanışırız öpüşürüz muhabbeti yapmanın mantığı nedir..
tanışmak istiyorsanda yer kısmında açık adresim var gel buyur