deneme21 yani Birtanemsin.net adlı şahısa :
Birincisi bu konuyu forumda bolumunde acmis olman gerekiyor.
Seni forumdan ben banladım radmin degil.
Banlanma sebeplerine gelince :
1.ucretsiz scripti satmaya çalışmak o scriptin icinde emegi olan kisiye haksızlık yapmak 15ytl ye veriyorsun o scripti yapan 15ytl lik mi emek vermiş?
2.Mesajlarında küfür,argo,ala edici sözler bulunuyor.Hemde tüm mesajlarında.
3. üstüne üstüne bana pm atmışsın sanki haklıymışsın gibi o konuda sen duzgunce yazsaydın sana hakaret olsaydı ben direk banlardım zaten.
Sana tavsiyem burası r10.net ve burda herkes ozellikle senin gibi yeni şahıslar gelip alay edici sozler kullanıp argo konusamaz. Burası r10.net kimsenin hakkını emegini yedirtmeyiz.15ytl ye değil script domain zor alındıgını çok iyi biliyorsun.
Sen şu saatten sonra Forumu degil. Ailenini,sevdiklerini,vatanını düşünmeye başla. Allaha emanetsin