deneme21 adlı üyeden alıntı:
kolay gelsin sana....
elweda r10 cular....

Seninde bir Webmaster Forumu açmanı tavsiye ederim. Hostingin yoksa ben verecem ö.m ulaş..

Yeterki her zaman en iyisini kullanalım...